Kratka hronika

Datum Stvaranja: 17 Juli 2021
Datum Ažuriranja: 13 Maja 2024
Anonim
Риддик !!! Прикольный фильмец!
Video: Риддик !!! Прикольный фильмец!

Sadržaj

The hronika To je vrsta pripovijedanja koja prikazuje događaje u hronološkoj formi i pokušava biti što objašnjenija i objektivnija u pogledu teme o kojoj se pripovijeda.

Hronika prepričava i prenosi događaje uzastopno, s ciljem upoznavanja i prenošenja ispričanih događaja čitaocu.

Možete napraviti kratke hronike o filmu, istorijskom događaju, knjizi, određenom događaju itd. Najpoznatiji primjer kronike mogla bi biti priča o Bibliji budući da kronološki prepričava događaje koji su se dogodili u antici.

• Vidi takođe: Hronološki poredak

Upotreba hronika

Općenito, kratka hronika odnosi se na mjesto i vrijeme (datume i vrijeme) za prostorno i vremensko lociranje čitatelja. Kratke hronike često se koriste na novinarskom polju jer je to učinkovit žanr za objektivno prenošenje događaja.

U drugim slučajevima, hronika može biti usmjerena na malu publiku, poput učionice u školi. Zbog svog jednostavnog razumijevanja, kronike se obično koriste u dječjim pričama, pripovijedanjima za učenje jezika.

• Takođe pogledajte: Književna hronika

Primjeri kratkih hronika

1. Kratka novinarska hronika

Ana je ustala u petak, 14. marta u 10 ujutro, po svom običaju.

Nakon doručka, otišao je.

Izašao je kroz vrata svojih radnih ureda koji su bili samo nekoliko blokova od njegove kuće.

Kad je prelazila veliku Avenidu San Martín, nije primijetila da automobil dolazi u suprotnom smjeru i, bez mogućnosti da izbjegne Anu, automobil ju je pregazio.

Ana je prebačena u najbližu bolnicu. Na sreću dva dana kasnije, Ana je otpuštena s lakšim ozljedama i vanjskom medicinskom kontrolom.

1. Hronika dječije priče

2001. godine, na početku nastave, Marija, koja je imala samo 4 godine, rekla je majci da neće ići u školu. Osjećala se vrlo mala i nije htjela da se odvoji od nje.

Plakala je cijelu noć gotovo nesposobna da zaspi od tjeskobe prvog dana škole. Njena majka, pomalo zabrinuta, ustala je 4. marta nešto ranije i pripremila doručak koji je Marija volela: tost sa puterom i kozjim sirom.

Ali Maria jedva da je pojela zalogaj.

U 8 ujutro izašli su iz kuće u školu koja se nalazila 11 blokova od Marijine kuće.

No, kad je došla do vrata škole, Maria je srela svog susjeda Rocia.

Kad je vidjela kako Rocio bez ikakvih poteškoća ulazi u školu, Marija ju je slijedila. Zajedno su prvi dan ušli u školu i svaki dan kasnije sve dok nisu završili osnovnu školu.

1. Hronika istorijskog događaja

Potonuće Titanika

15. aprila 1912. dogodila se jedna od najvećih nautičkih tragedija u istoriji; potonuće Titanika.

Ovo putovanje je bilo prvo putovanje sjajnog Titanika. Trebao bi prijeći Atlantski ocean dok ne dosegne obale Sjeverne Amerike u Sjedinjenim Državama.

Međutim, drugo bi bilo odredište veličanstvenog broda: noć prije, 14. aprila 1912, oko 23.40, Titanic se sudario s ogromnim Iceberg -om koji je pokidao trup broda na takav način da je, unutar nekoliko sati, Titanic je potonuo na dno mora.

Unatoč pokušajima posade da pozove pomoć putem radija, brodovi im nisu došli. Tako je Titanik, bez mogućnosti da vidi zoru (tačno u 02:20 ujutro) 15. aprila, već bio zatrpan na dnu mora.

Tragedija je odnijela više od polovice stanovništva (1.600 ljudi potonulo je brodom kada je ukupno putnika za to putovanje bilo 2.207 ljudi).

1. Hronika jednog putovanja

Prvi dan našeg odmora

Autobus je krenuo u 17 sati 20. februara ove godine. Sljedećih 10 dana proveli bismo u planinama, u gradu Bariloche, provincija Neuquén, Argentina.

Kad smo 21. februara stigli u 12 sati, spremili smo se za preuzimanje sobe. Nakon toplog tuširanja otišli smo u trgovački centar na ručak.

Konačno smo pronašli restoran koji nam se svima svidio. Tamo smo jeli i oko 14:00 vratili smo se u hotel kako bismo započeli prvi izlazak na odmor: posjetu planini Otto.

Tamo smo stigli u 15:00 sati, a nakon uspona posjetili smo muzej i okretnu slastičarnicu. Naravno da nismo mogli izbjeći kavu u slastičarnici i promatrati u daljini veličanstveni Cerro Tronador (uvijek snježan, uvijek divan za divljenje).

Kasnije posjećujemo šumu koja se nalazi bočno na istom brdu Otto.

Uspjeli smo snimiti mnoge fotografije i u 19:00 odlučili smo se vratiti.

Zatim smo se u hotelu presvukli i krenuli u posjet trgovačkom centru, obavili kupovinu i večerali s plodovima mora.

Oko 23 sata vraćamo se u hotel, umorni i u želji za spavanjem i sljedećeg dana započinjemo novu porodičnu avanturu.

1. Hronika jedne činjenice

Lucia je svako jutro dolazila u moju kuću dok smo bili djeca. Sjećam se da smo 1990. obojica igrali na ulici od jutra do zalaska sunca.

Međutim, nakon nekoliko godina Lucia je prestala dolaziti igrati. Naravno, vrijeme je prolazilo i nismo više imali 10 godina ... Ona i ja smo već u proljeće 1995. napunili 15 godina. Bilo je logično da više nije dolazila igrati kao mi prije. Međutim, ni on me nije posjetio.

Za Božić 1995. nije me ni nazvao telefonom. Očigledno je moja prijateljica Lucia hodala sa vrlo zgodnim dječakom.

Godine su prolazile i žalio sam zbog njegove otuđenosti, ali u moj život su ušli drugi prijatelji.

Međutim, nešto će se dogoditi: 17. juna 2000. u 14:35 Lucia je došla u moju kuću kao nekad, samo što joj je ovaj put slomljeno srce jer joj je majka trebala umrijeti.

U tom trenutku je nestao sav moj bol i tjeskoba kako bih mogao obuzdati njegovu bol. Njihova udaljenost više nije bila važna tokom ovih godina.

Njegova majka je patila od agonije skoro 4 mjeseca, a 1. oktobra 2000. umrla je od razornog raka.

Lucijin bol je bio ogroman, ali su je obuzdali i pratili svi njeni najmiliji.

Danas, 15 godina kasnije, nakon tog događaja, mogu reći da smo Lucia i ja još uvijek vrlo bliski prijatelji kao kad je dolazila svirati popodne 1990.